نظرات هنر جویان مقطع دوم فنی و حرفه ای حسابداری هنرستان اندیشه چهاردانگه

 نظرات هنر جویان مقطع دوم فنی و حرفه ای حسابداری هنرستان اندیشه چهاردانگه در مورد من (حامد مغانلو) در سال تحصیلی 92-91.

از تمام هنرجویانم تشکر می کنم که نظرات واقعه بینانه ای در موردم داشته اند و امیدوارم که در تمام مراحل تحصیلی، شغلی و زندگی موفق و مؤید باشند.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اسامی هنرجویان:

ردیف

نام و نام خانوادگی

ردیف

نام و نام خانوادگی

1

ابولفضل احسانی

15

سینا سجادی نیا

2

مهرداد احمدی

16

ایمان شریفی

3

مهدی اسدی

17

مجتبی شیرزاد

4

سید داود بنی هاشمی

18

فرید صدارت

5

حسین پاکفر

19

ایمان عبدااله

6

امیر محمد تیموری

20

وحید فشتنقی

7

علی ثابتی

21

امیر مجدد

8

میلاد حاج وند

22

داود محمد قلی زاده

9

علیرضا خالقی

23

علی مرادیانی

10

رضا خان جهانی

24

سپهر منذری

11

میلاد دداش پور

25

سید محسن موسوی

12

سجاد رستمی

26

سعید نوروزی

13

حسین رشتبری

27

محمد نوروزی

14

محمد سالاروند

28

 

 

نظرات:

1.        شما معلم بسیار با شخصیت،مهربون و با بخشش هستید. من واقعا تا چند روز پیش نمی دونستم با چه کسی این چند ماه رو سر کردم ولی امیدوارم خیلی خوب و توأم با سلامتی داشته باشیو خواهشی که از شما دارم این که منو حلال کنی و ببخشی و بابت رفتارن کاملاً از شما معذرت می خوام.راستی فقط یکم خودتونو کنترل کنید، چون سریع از کوره در می رید.

2.       به نظر من ناموساً خیلی درس میدی اگر کسی هم درسش ضعیفه تو این تلاش به خاطر خودشه که درس نمی خونه فقط این رو هم بگم از سال بعد به بچه های فنی سال بعدی رونده که به مولا پرو می شن اعصاب خودت رو هم زیاد خورد نکن فقط با بچه ها زیاد شوخی نکن بچه های چهاردانگه جنبه ندارن در آخر خیلی ممنون حضرت عباسی آخر معلمی خرابتم به مولا.

3.      آقا اخلاقتون با بچه ها عالیه به دانش آموزان واقعاً احترام می ذارید فقط اینکه سرکلاس هر وقت درس می دادید بعد از اینکه مثال می زدید تمرین می دادید ولی باید بعد از درس دادن حداقلی خودتان 4 تا 5 تا مثال حل می کردید نه بچه ها. ودرس را خیلی باز نم کردید انگار دارید به دانشجوها یا تیز هوشان درس می دید به نظر من شما باید درس را بششکافید و از مثال های اسان شروع کنید و به مثال های سخت برسید.

4.      از لحاظ درس دادن بجز درس ریاضی خوب بودید ولی در ردس ریاضی بسیار ضعیف عمل کردید و زود از کوره درمی رید.

5.      با سلام. تو درس ریاضی ضعیف هستید، خیلی زود عصبی می شی. وقتی به لپ تاپ نگاه می کنی خیلی جالب مب شی. گردنتو زیاد خم می کنی. بهتر از اول سال با بچه ها گرم شوی. خیلی زور می گ. به شدت مغروری. فکر می کنی تو کلاس داری حکومت می کنی به قول خودت دیکتاتوری ولی در هر صورت برات آرزوی بهترین هارو دارم. امید وارم یه زن خوب گیرت بیادو خوش بخت بشی.موفق بشی امیدوارم یه روز جای آقای مقدم رو بگیری.

6.       سلام. درس دادن عالی. طرز برخورد خوب. درجه عصابانیت: 1000. تیپ: خوب. کمی مغرور. خیلی گدای چون sms نمی فرستی وقتی ما میفرستیم. خلاصه سرتو درد نیارم در کل آدم خوبی هستی. من از نوبه ی خودم خوش حال می شدم اگر سال آتی با ما بودی. والسلام ... .

7.      آقا من کشته مرده ی این اخلاق خوب شما هستم. راستش تا آلان 9 سال درس خونم ولی معلمی رو به اندازه شما دوست واسه هیچکدوم این همه احترام قائل نبودم. اصلاً روش درس دادن شما با همه ی اونها فرق داره این که شما با بچه ها لج و لجبازی نمی کنین یکی از نعمت های بهشتی برای ما بود و خوش به حال بچه های سال بعد این کلاس. انتقاد: شما خیلی و خیلی سوالهای سخت مطرح می کنید و اگر بنی هاشم نبود خدا می دونست شما راجع به بچه های این کلاس چه فکری می کرید من به همه بچه های علی آباد گفتم سال بعد حتماً این رشته رو تو این هنرستان خدا وکیلی فقط به خاطر اخلاق شما و درس دادن شما انتخاب کنن.

8.      سلام آقا. از ... بدت میاد می دم بندازنت تو گونی بیارنت ... کارت با کرام الکاتبین است. ولی جدا از شوخی من که از درس دادن شما و رفتار کردار شما بدی ندیدم ولی خدایی ی زره زود قضاوت می کنی و این حرفا از ترس نمره نیستا به من که بدی نکردی و اما نکته مهم دیکتاتوری ولی همه دیکتاتورها نابود می شن سعی کن سال بعد با بچه ها بیشتر گرم شی و در درس ریاضی تمرین زیادی داشته باش و همه را یک جور نگاه کن و سعی کن گردنت را زیاد خم نکنی بوق!

9.       من از درس دادن شما واقعاً راضی هستم خیلی خوب درس می دهید و مفهومی. در طول 11 سال درس خواندنم بهترین معلمی که داشتم شما بودید چون به موقع شوخی می کردید به موقع جدی بودید و یکی دیگر از اخلاق خوب شما اینکه با بچه ها دوست بودید و کلاسی خشک و سردی نداشتی. واقعاً افتخار می کنم که یک سال شاگرد شما بودم و تشکر می کنم از شما که اینقدر خوب به من درس آموختید. و از تمام شوخی کردنم هم معذرت می خواهم. منو حلال کن. حلالت کردم.

10.     با خنده وارد کلاس می شوی بعد از دو دقیقه زود عصبانی می شید. یه کم ریاضی یاد بگیر و با لپ تاپ درس می دهی . خواهشمندیم نمره ترم ریاضی را بالا دهید تا قبول شویم.

11.      اول از همه یه خسته نباشید میگم بهتون آقا از تمام زحمتهایی که برای ما بچه های کلاس 201 فنی حسابداری کشیدید متشکرم. اخلاق خوبی داشتی بیشتر موقع ها ولی اون چند روز هم ولکن درس های اصول و آمار خوب درس می دادی ولی ریاضی خوب نبود آخر می خاهم نه تنها من بلکه کل بچه ها ی کلاس را حلال کنید از نظر همه لحاظ ممنون آقا سالی خوبی بریتان آرزو میکنم.

12.     9با عرض سلام و خسته نباشید به شما معلم گرامی همه ی درسهای خوب است فقط باید در درس ریاضی بهتر باشید و سلام نامه تمام.

13.   آقای مغانلو معلم بسیار خوب و دوست داشتنی و گاهی اوقات قاطی و خشن با لطف الاه و سعی و تلاش خودمان و کمک کردن نمره ای از جانب آقای مغانلو قبول می شوییم. نه خداییش معلم خوبی هستی یا حق . بسوزد آنکه زندان را بنا کرد/ستم بر ما نکرد بر مادران کرد.

14.   بعضی وقتا خیلی بد اخلاق می ش ولی ناگفته نماند خیلی خوب درس میدی. دمت گروم ولی ریاضی زیاد خوب درس نمیدی. I love you / لیفتراک

15.    معلم خوبی بودی امسال یکی از بهترین سالهای تحصیلیم بود ولی از ما کار زیاد کشیدی و هر وقت سرکلاس شما بودیم فقط می نوشتیم و یکی دو زنگ ورزش بین دو سه هفته هم نگذاشتی ولی من ازت راضی ام خدا هم ازت راضی باشه ان شاا... .

16.    آقای مغانلو شما معلم دانا و با فهم شعور هستید ولی تدریس ریاضیاتان بسیار بسیار ضعیف است ولی تدریس اصول خوب بود. من تنها فقط از امتحان ریاضی می ترسم که بلد نیستم.

17.   با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دبیر محترم از زحمات شما متشکریم فقط زود عصبانی می شید. امید وارم موفق باشید.

18.   با عرض سلام به آقای مغانلو: آقا مغانلو در نمره گذاشتن خوب هست ولی انتقاد پذیر هست ولی خیلی کم گاهی وقت ها زود عصبانی می شود درس دادن آقای مغانلو خیلی خوب است. من از آقای مغانلو خیلی راضی هستم.

19.     معلم خوبی هستی ولی بهتر در ریاضی تمرین بیشتری داشته باشی با گوشیت رفتار خوبی داشته باش با تشکر مدیریت بوق ...... خدا حافظ مغرور نباش خیلی توقسی.

20.    تدریس تون خیلی عالی است. اما فقط در درسهای تخصصی، درس ریاضی را خوب در ندادید و متوجه نشدیم. و در نمره دادن کمک نمی کنی ما که رشته ریاضی نیستیم که انقدر سخت بگیرید تو ترم اول اینجور بود انشاالله ترم دوم این طور نباشد منظور از نمره دادن ترم دوم. آقای مغانلو دوستت داریم.

21.     زود عصبانی می شوید. تدریس ریاضی واقعاً ضعیف است. به بعضی از بچه ها بها داده نمیشود. خیلی خوب اصولو درس می دهید ممنون. منم ترس از این دارم که ترم دوم امتحان ریاضی تجدید بشم. خواهش آخر: ریاضی دیگر درس نده. راستی عروسیت ما 201 رو دعوت کن.

22.    با سلام و عرض خسته نباشید به شما دبیر محترم و زحمتکش آقا خدایی خیلی خوب درس می دادی فقط درس ریاضی یه کوچولو ضعیف هستی خیلی هم زود اعصبانی می شی ولی در کل آدم باحالی هستی.

23.  آقای مغانلو خیلی خوبی، خیلی دوست دارم، کرتم. باهات خیلی حال میکنم.

24.  آقای مغانلو خیلی ممنونم از درس دادنت عالیه فقط ورزش ببری عالی تر میشه. خیلی باحالی .I love you.

25.   آقای مغانلو معلم بسیار خوب و عالی هستید اول سال انتظار نداشتم چنین معلم خوب داشته باشیم اینجانب اصلاً انتظاری از شما نداریم درس دادن بسیار عالی و خوب همه چیز سرجای خودش بود. شوخی ها و جدی بودن ها. انشاءالله که سال دیگه سال خوبی داشته باشی به بچه ها رو ندید پرو می شن.

 

دو نفر از شاگردانم به نامهای ایمان عبدالله و امیر مجدد غایب بودن که نظری ندادن.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 8:27 | نویسنده : حامد مغانلو |